Postări populare

sâmbătă, 5 februarie 2011

"Singura cale de a incepe este sa incepi" Confucius

Nimeni nu va face un efort in locul tau!
      
     Imi depasesc cu pasi repezi toate gandurile, planurile pe care mi le-amconsolidat in minte atata vreme, unele fara sa vreau, poate din obisnuinta, poate din pasiune, poate din iubire, sau poate au aparut de la sine ca niste urmari ale prezentului pe care il traiam.La un moment dat cursul normal al vietii s-a dat peste cap...nu pot sa definesc in ce fel...un amestec de tristete, frumusetea trairii fiecarei clipe din plin, atractie, stropi de fericire, o escapada din lumea mea zbuciumata de traumele copilariei si ale nefericirii din familie.Familie...un cuib ce mi-a adus multe probleme, m-a facut sa ma simt mai nesigura decat celelalte persoane, mai tematoare, mai prevazatoare pentru viitorul meu.Poate ca am facut multe lucruri de care nu sunt tocmai mandra, poate o sa fiu poate nu, doar ca nu imi doresc sa ranesc pe nimeni si nu vreau sa aiba nimeni de suferit, nu vreau sa zbucium nici eu la randul meu viata altcuiva drag...desi mi-ar placea sa o traiesc altfel pe a mea.Sunt stapana pe deciziile pe care le iau..teoretic, in realitate sunt mult mai nesigura ce cale vreau sa aleg, ce sa decid.Cred ca e mult mai convenabil pentru mine ca altii sa ia decizii si eu sa ma modelez dupa situatia rezultata, dar e mai nedrept si denota lasitate.Trebuie sa ma schimb, trebuie sa incerc sa vad ce e mai bine pentru mine si pentru cei din jurul meu, dar in primul rand pentru mine.Inca nu ma cunosc pe deplin si incet, incet ma descopar mai bine, trebuie sa invat sa ma cunosc.Este frustrant si nici nu sunt adepta schimbarilor bruste, sunt mai degraba delasatoare cand vine vorba de mine. Pacat! Trebuie sa las la o parte acest mic cub de relatii, sentimente si emotii pe care le tot eliberez si incerc sa le cataloghez, ordonez.Trebuie sa ma ocup de mine si numai de mine, de prezentul si viitorul meu.Deci va trebui sa imi dau silinta in prezent pentru a culege ceva bun in viitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu