Postări populare

joi, 9 iunie 2011

The world through the eyes of children (Pierrette Diaz)

Am gasit aceste poze si imediat mi-a scanteiat o idee a unor fragmente din copilarie. Obisnuiam sa am o imaginatie foarte bogata, acum s-a mai diminuat...si mama imi spunea ca asta se va intampla odata cu varsta. Si acum mai am astfel de momente, de cufundare in fantasmele mintii mele asociate cu realitatea...dar nu sunt atat de prezente si atat de puternice ca atunci cand eram o copila visatoare si plina de veselie. Cateodata cred ca tind sa uit cine sunt...







Imaginatia noastra este singura limita a ceea ce putem spera sa realizam in viitor. Unii sunt de parere ca imaginatia este ceva pur fictiv, fructul memoriei noastre, unde se impletesc fantasmele unor imagini distorsionate ale realitatii, iar altii sunt de parere ca Imaginatia reprezinta inceputul creatiei. Albert Einsten vedea Imaginatia astfel "Imaginaţia este totul. Este avanpremiera atracţiilor viitoare ale vieţii." si multi altii au fost de acord cu aceasta idee: "Imaginaţia este ochiul larg deschis care ne face întotdeauna să vedem adevărul mai viu." Christopher Fry ; "Imaginaţia, lumea adevărată şi eternă din care acest Univers Inerţial este numai o vagă umbră." William Blake... Eu nu ma voi mai stradui sa-i gasesc o definitie, pentru mine reprezinta singurul refugiu, este ca o sursa de energie si fericire. Doar noi putem alege.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu